Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 147 изгуби мощност за момент !

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от mi7aka922 Покажи съобщение
    Мачкай и педала по-редовно колега и няма да имаш проблеми.... така беше и моята като я взех, сипах и добавка и хубава нафта и като я подгоних за 3-4 изцепвания от 1ва да 5та и колата си завървя както трябва и от тогава проблеми не съм имал, ама си я настъпвам редовно!
    Така е трябва да се газят тези Алфи.Днес си поръчах тази добавка-по точно за почистване
    STP PULITORE INIETTORI DIESEL COMMON RAIL
    P.S
    Може ли да споделиш каква добавка използва ?Хайде де няма ли да кажеш тази вълшебна добавка да сипя и аз и другите
    Last edited by eproHD; d.m.y г., 11:26.
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
    Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
    sigpic

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
      Така е трябва да се газят тези Алфи.Днес си поръчах тази добавка-по точно за почистване
      STP PULITORE INIETTORI DIESEL COMMON RAIL
      P.S
      Може ли да споделиш каква добавка използва ?Хайде де няма ли да кажеш тази вълшебна добавка да сипя и аз и другите


      Пич турбото ти е или за пълна ревизия или за смяна,ако няма кой да ти го ревизира.То и мойто така почна.Един път блокира за малко,след известно време още един път, и започна все по често и по често.И аз си мислех,че с добавки ще оправя нещата ама таратанциТова е кауза пердута.Даже на няколко пъти сипвах специялна добавка на Forte Turbo Cleaner и то концентрирано,но резултат нулев.,,Вълшебни добавки,, както ги наричаш ти няма.Е ако те сърбат рацете да похарчиш някой лев и Bardahl имат за 140 кинта специялно за почистване на турбина.Можеш да я пробваш.Мойта турбина беше спекла геометрията от ръжда.Сваляне оправяне и колата тръгна като нова.
      SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

      Comment


      • #18
        Със какво масло я караш на колко време или км го сменяш?.
        Вместо да влизаш в филми може да направиш следно няма да изпадам в подрбноси и защо голяма част ще скочат от това което ще напиша.
        сменяш си маслото със едно от тези:

        Mobil 1 New Life 0w40 или Mobil Delvac 1 5w40

        това са масла група 5 със най-висок TBN

        караш 3000км с яко спцепване и сменяш маслото.

        след което продължаваш с Shell Helix Utra 5w40 или Mobil Super 3000 X1 5W-40 това са масла група 3+ и смяна на 8000км. - 10000км или 1 година. при вскяа смяна на маслото правиш flush на мотора с това:
        Xado VITAFLUSH

        всикички други масла де се водят пълни синтетики 5w40 са с минерална основа над 60% група 2+ и 3 и си мислим че караме с нещо истиснко и качествено.Изключвам маслата Red Line и AMSOIL които офицялно не се продават в BG и са групи 4 и 5.

        Всички продукти може да намериш в България.

        Ако решиш за филма с турбините който ще излезе доста по скъп мястото е с.Ясенково получваш гарнция в километри след ремонта.
        Alfa 147 JTD 16v 140hp Distinctive
        0w40 Shell Helix Ultra

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщение
          Пич турбото ти е или за пълна ревизия или за смяна,ако няма кой да ти го ревизира.То и мойто така почна.Един път блокира за малко,след известно време още един път, и започна все по често и по често.И аз си мислех,че с добавки ще оправя нещата ама таратанциТова е кауза пердута.Даже на няколко пъти сипвах специялна добавка на Forte Turbo Cleaner и то концентрирано,но резултат нулев.,,Вълшебни добавки,, както ги наричаш ти няма.Е ако те сърбат рацете да похарчиш някой лев и Bardahl имат за 140 кинта специялно за почистване на турбина.Можеш да я пробваш.Мойта турбина беше спекла геометрията от ръжда.Сваляне оправяне и колата тръгна като нова.
          Поръчах го и това Forte Turbo Cleaner малко скъпичко с доставката само 40 €. Ма ще го пробвам...пък после ще я водя на някой жабар да се гаври с нея !
          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
          Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
          sigpic

          Comment


          • #20
            Аз на твое място нямаше да правя нищо и щях да си карам колата. Не се е случило нищо сериозно.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от fakirastanly Покажи съобщение
              Със какво масло я караш на колко време или км го сменяш?.
              Вместо да влизаш в филми може да направиш следно няма да изпадам в подрбноси и защо голяма част ще скочат от това което ще напиша.
              сменяш си маслото със едно от тези:

              Mobil 1 New Life 0w40 или Mobil Delvac 1 5w40

              това са масла група 5 със най-висок TBN

              караш 3000км с яко спцепване и сменяш маслото.

              след което продължаваш с Shell Helix Utra 5w40 или Mobil Super 3000 X1 5W-40 това са масла група 3+ и смяна на 8000км. - 10000км или 1 година. при вскяа смяна на маслото правиш flush на мотора с това:
              Xado VITAFLUSH

              всикички други масла де се водят пълни синтетики 5w40 са с минерална основа над 60% група 2+ и 3 и си мислим че караме с нещо истиснко и качествено.Изключвам маслата Red Line и AMSOIL които офицялно не се продават в BG и са групи 4 и 5.

              Всички продукти може да намериш в България.

              Ако решиш за филма с турбините който ще излезе доста по скъп мястото е с.Ясенково получваш гарнция в километри след ремонта.
              Карам я с SELENIA WR DIESEL 5W40 на 3000к е маслото

              ---------- Post added at 20:13 ---------- Previous post was at 20:11 ----------

              Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
              Аз на твое място нямаше да правя нищо и щях да си карам колата. Не се е случило нищо сериозно.
              Никой не казва,че се е случило.Ама що да не се почисти малко преди да се запече напълно
              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
              Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
              sigpic

              Comment


              • #22
                Когато нещо работи не го пипай и най вече не давай друг да го пипа. Аз карам само с 10/40 и го сменям на 15-20 хил. И не е селения и мотор и турбо са перфектни. Според спецовете тук трябваше да правя ремонти през ден.
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                  Поръчах го и това Forte Turbo Cleaner малко скъпичко с доставката само 40 €. Ма ще го пробвам...пък после ще я водя на някой жабар да се гаври с нея !



                  Ако помагаше,нямаше да дам 180лв за ревизия.Две шишета имам използвани от нея. Но човек трупа опит и знания на базата на нанесените щети.Когато изгубиш всичко ставаш експерт!


                  П.П. Добавка няма как да оправи механичен проблем.Иначе наистина щяха да бъдат ,,вълшебни,, Те са по скоро за профилактика,да си подържаш двигатела.
                  SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                    Когато нещо работи не го пипай и най вече не давай друг да го пипа.
                    Това е универсалното правило за каквото и да било. Научено по трудния начин след неколкократни добри намерения завършили с опарване.


                    Comment


                    • #25
                      Колега eproHD ако си караш колата в повечето време бавно (под бавно имам в предвид да не я ръчкаш над 2к оборота) нормално да загубва мощност и да почне да реагира мудно... иска се каране! Когато моята беше така (това беше деня, в който я взех) писах тема тук и почти всеки писал в нея казваше за я настъпвам по-честичко.... а сега като гледам в твоята тема направо те изкараха да сменяш турбо и да се вкарваш в някакъв страшен филм... по тая логика на мен вече трябва да ми се е скапало турбото щото ревизия не съм му правил... а вече 42,000км. без проблеми си я карам колата и турбото си е все така без грешка!
                      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115 к.с. + remap + straight pipe ~ 150к.с.

                      Comment


                      • #26
                        Колега иска си ръчка от време на време даже по всяко време тва да не е някоя таратайка то си е алфа

                        Comment


                        • #27
                          Това Forte Turbo Cleaner го отказах да го доставят,то си е добавка към горивото и е скъпо.Намерих едно друго което ме посъветваха да взема било ефикасно.Спрей който се пръска в въздухопровода след въздушния филтъра преди турбото
                          Става въпрос за това...
                          Last edited by eproHD; d.m.y г., 11:26.
                          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                          Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            С това внимавай колко и как пръскаш,задължително колата да е загряла и на малки/къси впръсквания.
                            И най-вече ти трябва такъв с точен крак да държи еднакви обороти за да бъде дросела отворен когато пръскаш,
                            при всяко пръскане това вдига оборотите поне с 1000 об. в зависимост от впръсканото количество.
                            И да преди турбото не знам как,ще стане номера по принцип се пръска в дросела,но щом са казали след филтъра.
                            Last edited by barash; d.m.y г., 20:11.
                            156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                            KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                            Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                            Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от barash Покажи съобщение
                              С това внимавай колко и как пръскаш,задължително колата да е загряла и на малки/къси впръсквания.
                              И най-вече ти трябва такъв с точен крак да държи еднакви обороти за да бъде дросела отворен когато пръскаш,
                              при всяко пръскане това вдига оборотите поне с 1000 об. в зависимост от впръсканото количество.
                              И да преди турбото не знам как,ще стане номера по принцип се пръска в дросела,но щом са казали след филтъра.
                              Ето какво пише..поне аз така го разбирам
                              И само някой пак да не направи забележка за езика на документа...не всички сме учени
                              Last edited by eproHD; d.m.y г., 11:26.
                              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                              Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Едно хубаво масло с висок TBN и viscosity index ще ти сърши много по добра работа в почистването на турбината и като си чуеш мотора как звучи с истинска пълна синтетика няма да си налееш друго.Всички тези екстремни почиствания с добавките къде отиват мръсотиите ? ако са много и филтъра неги улови или запуши какво се случва ? това което пиша за маслата не порсто така а е изпробвано.За да не правя реклама на масла потърси масло с висок TBN (total base number) да е с стойност 11 и нагоре няма значение марката повечето марки дават стойноста в pdf или MSDS файла или масло с онова полиалфаолефини (истинските пълни синтетики) а не минерлана основа като прехваления Castrol EDGE 75 % минерално.
                                Last edited by fakirastanly; d.m.y г., 14:33.
                                Alfa 147 JTD 16v 140hp Distinctive
                                0w40 Shell Helix Ultra

                                Comment

                                Working...
                                X